Salgs- og leveringsbetingelser

Tak fordi du handler med Reoler AS.

Vi har samlet salgs- og leveringsbetingelser på denne side.

Husk at aftaler på dit tilbud eller på din ordre går forud for de genelle betingelser.
Betingelser i “Reoler A/S – Salgs- og leveringsbetingelser” går forud for NL17 og NLM19

På tilbud før medio 2023 henviste vi til:

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du skulle have nogle spørgsmål til dit tilbud og din ordre.


Om Reoler A/S

Reoler A/S har eksisteret siden 1/1 2012. Vi sælger, servicerer og rådgiver om produkter til lagerindretning, såsom pallereoler, lagerreoler, mezzaninplatforme, grenreoler, arkivreoler og lagerautomater samt sikkerhedstilbehør m.v.
Vi rådgiver vores kunder direkte og uden omsvøb, og vores holdning er, at kunderne skal have en så god løsning og service, at de helt naturligt vil anbefale os til andre.

Vi er 16 ansatte og vores lager og administration ligger i Humlebæk. Vi investerer i vores medarbejdere og fremtiden. Hos Reoler A/S skal det være en fornøjelse at arbejde, og vi vil sikre at alle medarbejdere er i stand til at få både privatliv og job til at hænge godt sammen. Vi værdsætter samarbejde og at løfte i flok og stræber efter, at vores medarbejdere altid har de værktøjer og hjælpemidler til rådighed som giver tilfredsstillelse i arbejdsdagen

Brug for lagerplads?

Kontakt os

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!